BIRAJTE SVOJ POKLON

uz kupnju Dermacol proizvoda u vrijednosti iznad 16 €. 

Materijalni nedostaci

Trudimo se isporučiti najbolje proizvode našim kupcima, ali ponekad proizvod može stići s pogreškom. U takvim slučajevima ćemo Vam odmah pomoći.

MATERIJALNI NEDOSTACI

Kupac / Potrošač može zahtijevati svoja prava na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke ako obavijesti prodavatelja (Ujeda d. o. o.) o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je nedostatak otkriven, odnosno najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača. Zakon o obveznim odnosima detaljnije određuje u kojim slučajevima postoje materijalni nedostatci stvari. U obavijesti o pogrešci, potrošač mora točnije opisati pogrešku i dopustiti dobavljaču da pregleda proizvod. Potrošač može osobno javiti obavijest o pogrešci prodavatelju, prodavatelj mora izdati potvrdu ili ga poslati u trgovinu u kojoj je proizvod kupljen ili agentu prodavatelja s kojim je ugovor zaključen. Prodavatelj nije odgovoran za materijalne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što su prošle dvije godine od kada je proizvod isporučen. Ako je predmet ugovora između prodavatelja i potrošača stvar koja je već korištena, prodavatelj nije odgovoran za materijalne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što je prošla godina od trenutka isporuke. Smatra se da je pogreška za materijalne nedostatke postojala u vrijeme izručenja ako se dogodi u roku od šest mjeseci od izručenja.

Materijalni nedostatak postoji:

- ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
- ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata
- ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
- kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
- ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka kupac ima pravo:

- tražiti uklanjanje nedostataka
- predaja drugog proizvoda bez nedostatka
- sniženje cijene
- raskid ugovora

Pri tome je kupac dužan prvo zatražiti uklanjanje nedostataka, a pravo na sniženje cijene ili na raskid postoji tek ako prodavatelj nije udovoljio njegovom prethodnom zahtjevu za uklanjanjem nedostataka.

Ukoliko postojanje nedostatka na robi ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, tvrtka (Ujeda d.o.o.) će udovoljiti zahtjevu kupca za utvrdom materijalnog nedostatka u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam (8) dana. U slučaju osporavanja postojanja nedostatka na robi ili nepravilnosti u pruženoj usluzi, tvrtka (Ujeda d.o.o.) će najkasnije u roku od osam (8) dana pisanim putem odgovoriti na zahtjev kupca za utvrđivanjem materijalnog nedostatka.

O materijalnom nedostatku obavijestite nas:
- pismenim putem na adresi: Ujeda d.o.o., Loke pri Zagorju 22, 1412 Kisovec, Slovenija
- pismeno na adresu e-pošte: info@lijepa.hr
- telefonskim pozivom: na broj 01 775 72 04 - pozivni centar vam je na raspolaganju svakog radnog dana, od ponedjeljka do petka od 8. do 15. sati. 

Obavezno morate popuniti obrazac za uvažavanje materijalnog nedostatka. Pronađite ga OVDJE. 

Dostava:
Plaćanje:
Certifikacija:
Made with by PragueBest